VELUX serviceformulier

Service formulier VELUX raamdecoratie

Voor elke klacht dient u dit formulier volledig in te vullen, zodat wij u optimale service kunnen bieden en er niets over het hoofd wordt gezien.

  1. Bestelnummer
  2. Klachtomschrijving
  3. Kopie factuur
  4. Foto waarop de klacht duidelijk zichtbaar is
  5. Foto product code (voorbeeld hieronder)
  6. Codering van je raamdecoratie product
  7. Aantal producten
  8. Adresgegevens

De productcode en productiecode van uw VELUX raamdecoratieproduct zijn te vinden op de achterkant (de zijde die naar het raam toe wijst) van uw verduisterend rolgordijn. Deze informatie staat op een typeplaatje dat u kunt zien als u uw lichtkoepel opent, deze 180Ā° draait om zijn as, of wanneer u het raamdecoratieproduct uit de lichtkoepel haalt. Aan de rechterzijde van deze tekst ziet u een afbeelding ter illustratie van het typeplaatje. Let op: het ontwerp en de positie van het typeplaatje kunnen verschillen per generatie van het product.

(Voorbeeld VELUX product code)

    1) Bestelnummer

    2) Kort maar krachtige klachtomschrijving

    3) Kopie factuur

    4) Foto van de klacht

    5) Foto product code (achterzijde boven cassete)

    6) Artikelcode van het product

    7) Aantal producten

    8) Address details
    Naam

    Adres en huisnummer

    Woonplaats

    Postcode

    Telefoonnummer

    Email adres